close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی




  • captcha


    آمار مطالب

    کل مطالب : 22
    کل نظرات : 0

    آمار کاربران

    افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا : 0

    کاربران آنلاین


    آمار بازدید

    بازدید امروز : 1
    باردید دیروز : 0
    بازدید هفته : 4
    بازدید ماه : 201
    بازدید سال : 495
    بازدید کلی : 6912
    10 گرایش مهم در تجارت الکترونیک که بعد از طراحی سایت به سراغشان میروید

    با گرایشات مهم در تجارت الکترونیک بعد از طراحی سایت درواقع شامل نام، حرفه و حوزه فعالیت و تقریبا هر چیز دیگری که برای شروع تجارت الکترونیک خود نیاز دارید را انتخاب نموده اید. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

    این واقعیت در ارتباط با شرایط شما نیز می باشد. مهارت ها و افراد بی شماری وجود دارند که سعی می کنند تا به بهترین نحو تلاش نمایند تا تجارت خود را پایدار بسازند، اما آن ها مواردی را در اختیار ندارند تا این امر را بر همگان آشکار نمایند. گاهی اوقات ممکن است بگویید که "این موضوع برای من صدق نمی کند. نقشه و برنامه ریزی من بسیار ساده و واضح می باشد".

    شاید همین طور باشد که شما می‌گویید، اما آیا فکر نمی‌کنید که حداقل برخی از تجارت های ورشکسته در زمینه تجارت های الکترونیک در سراسر دنیا چنین برنامه های واضح و ساده ای را در اختیار داشتند؟ دقیقا. در این مقاله برای شما گرایشی در صنعت تجارت الکترونیک وجود دارد که واقعا باید از آن ها پیروی کنید، مگر اینکه بخواهید با شکست مواجه شوید.

    حضور وب سایت و تجارت خود را در گوشی های همراه تثبیت کنید.

    گوشی همراه! گوشی همراه! گوشی همراه. اگر کافی نیست باز هم تکرار می کنیم. گوشی همراه! چرا این همه تکرار می کنیم؟ خیلی ساده است. اگر شما حضور و تجارت خود را در گوشی های همراه در اختیار نداشته باشید، مانند این است که اصلا وجود ندارید. زمانی که می خواهید به دنبال آب و هوای منطقه ای باشید، چه کار می‌کنید؟ گوشی همراه خود را بیرون بیاورید.

    زمانی که بخواهید کافی شاپی را نزدیک محلی که در آن قرار دارید بیابید، چه می کنید؟ دوباره همان کار را تکرار می‌کنید. به این موضوع نیز فکر نمایید که آیا می‌توانید ژاکت زیبایی که در سایت AMAZONE یافت می شود را هنگامی که خارج از منزل هستید، بیابید؟ درست است. شما گوشی همراه خود را بیرون می آورید و به خرید آنلاین در یک سایت فروشگاهی می پردازید.

    انتظار می رود که در سال‌های آینده سهم گوشی همراه در معاملات تجارت های الکترونیک در سراسر دنیا به بالای ۷۰ درصد برسد و شما نیز می‌خواهید درآمد تجارت تان جزوی از این آمار باشد. در اینجا چگونگی این امر را به شما نشان می‌دهیم:

    وب سایت و تجارت خود را برای خریداران و مشتریان گوشی همراه بهینه سازی کنید. شما می توانید مسیر ساده ای را در پیش بگیرید و یک وب سایتی را طراحی کنید که با گوشی های همراه مطابقت می یابد، اگرچه این حداقل چیزی است که بخواهید در تست و ارزیابی ایندکس شدن جستجو های گوگل موفق شوید و سئو و بهینه سازی سایت خود را ارتقاء دهید. یک راه حل بهتر این می باشد که تجربه کاربری سایت خود را افزایش دهید و طراحی سایت ریسپانسیوی را ارائه دهید که محتواهای خود را در هر ابزاری مجددا ساختاربندی می نماید. با موسسه و شرکت طراحی وب سایت یا برنامه نویسی وب در زمینه تجارت الکترونیک در ارتباط باشید و اجازه دهید همه چیز طبق اصول پیش رود .

    تبلیغات در گوشی همراه خود را شروع کنید

    می خواهید بدانید چه کسانی در این میان می توانند بیشترین مزیت ها را از آن خود نمایند؟ افرادی که بسیار روی گوشی‌های هوشمند همراه تأکید دارند و تبلیغاتی را در ابزارهای همراه استارت می زنند. حدود ۸۰ درصد از کاربران اینترنت دارای گوشی همراه هوشمند می باشد و با توجه به اینکه استفاده از ابزارهای همراه هر ساله 58 درصد رشد می یابد، توجه نکردن به گوشی های همراه چیزی نیست که شما می‌خواهید به دست بیاورید. چرا در یک رسانه ای که توسط اکثریت افرادی در دنیا که مخاطب تجارت شما می باشند، مورد استفاده قرار می گیرد و ترجیح داده می‌شود، تبلیغات نمی پردازید؟

    ارائه خدمات به مشتریان تجارت خود را بهبود دهید

    ارائه خدمات به مشتریان می تواند باعث موفقیت و حتی شکست تجارت شما شود. به همین سادگی. یک نظر نامتناسب و منفی مشتری می تواند شانس افزایش فروش و درآمد تجارت را به شدت کاهش دهد. به یک آتش سوزی فکر کنید. اگر در ابتدا شعله های آتش بسیار کم باشند، خیلی ترس و اضطراب را به وجود نمی آورد، اما اگر به آن توجهی نشود و رها شود،۶ ساعت بعد خبرگزاری تلویزیون این خبر آتش سوزی بزرگ و فاجعه آمیز مربوط به شما را گزارش می دهد. شما می توانید موارد بسیاری را برای جلوگیری از این امر انجام دهید. شما در تجارت و سایت خود نظرات منفی از برخی افراد کسب می کنید. ننشینید و نگاه نکنید.

    به دنبال راه حلی در ذهن خود باشید. دست به کار شوید و سعی کنید بازدهی بالایی داشته باشید. دریابید که چه کارهایی می توانید برای تغییر ذهنیت آن ها انجام دهید و نظر آن ها را نسبت به خود بهبود دهید. در سناریوی دیگری، اگر شما نظرات مثبتی را در اختیار داشته باشید، باید همان روند را حفظ کنید. مرکز ارائه سرویس مشتریان اجازه نمی دهد که ایمیل ها و درخواست ها بدون جواب بماند. این امر تنها مشتریان شما را اذیت می نماید و باعث می شود که آن ها تجارت شما را نادیده بگیرند. اگر تجارت مشتری نداشته باشد، پس به چه دردی می خورد؟

    به رسانه‌های اجتماعی بپردازید

    رسانه اجتماعی در زمینه تجارت الکترونیک یک اجبار می باشد. اگر شما یک فروشگاه یا مغازه چه به صورت فیزیکی یا الکترونیکی در اختیار نداشته باشید، چگونه با مشتریان خود در ارتباط می شوید؟ رسانه های اجتماعی پایه و اصول برای پرورش روابط و بهبود دادن به آن ها محسوب می‌شوند و بهترین مکان برای مکالمات دوطرفه بین شما و مشتریان تان به شمار می آید.

    این مورد کمک می کند تا تجارت خود را به روش مشخصی تبلیغ نمایید، هم چنین می تواند به شما کمک کند تا ارائه خدمات به مشتریان خود را نیز ارتقا دهید. برای مثال به توییتر فکر کنید. این روزها افراد زیادی در حال استفاده از این سیستم عامل به عنوان کانال پشتیبانی از مشتریان می باشند تا ناامیدی ها و مشکلات خود را رفع کنند و به ستایش و تمجید برند های مورد علاقه خود بپردازند. تمام کاری که باید آن ها انجام دهند، ارسال توییتی در قسمت دایرکت مشتریان و انتظار برای پاسخگویی به آن ها می باشد.


    به استراتژی بازاریابی خود، ایمیل را بی افزایید

    بیایید با یک ذهنیت شروع کنیم. بازاریابی ایمیلی بسیار ارزان است. آمارهایی برای شما وجود دارد که بتوانید به اهمیت این مورد بیشتر پی ببرید:

    - ایمیل های معاملاتی و تجاری 8 برابر سایر ایمیل ها باز شده و کلیک می شوند و می‌توانند ۶ برابر ایمیل‌های عادی درآمد تجارت ها را بی افزایند.
    - ایمیل های شخصی سازی شده میزان افزایش کلیک روی آن ها را حدود ۱۴ درصد افزایش می دهد و میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان را به حدود ۱۰ درصد ارتقاء می دهد و در نهایت ۶ برابر ایمیل های دیگر، میزان معاملات را بیشتر می نماید.
    - بازاریابی ایمیلی به صورت میانگین دارای سود بازگشت از سرمایه 3800 درصدی می باشد.

    قرار دادن ایمیل در استراتژی بازاریابی تان می تواند به روش های متنوعی انجام شود. شما می توانید ایمیل های اتوماتیکی را برای پرداخت هایی که در سایت تان انجام می‌شود، ارسال کنید که همین امر افزایش احتمال خرید را بیشتر می کند. هم چنین می توانید خبرنامه های متداولی را برای مخاطبین ارسال کنید تا اطمینان حاصل نمایید که آن ها هم چنان مخاطبین شما خواهند ماند.

    هر کاری که در طراحی سایت اصفهان می کنید فرقی ندارد، اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما واقعاً برای مشتریان منفعت دارد. در غیر این صورت شما فرصت طلایی را از دست می‌دهید و ایمیل تان به بخش SPAM هدایت می‌شود.

    یک برنامه ارجاعی را ارائه کنید

    برنامه های ارجاعی بسیار شگفت انگیز می باشند، زیرا آن ها می توانند یک مشتری خوشحال و خشنود را به دو، سپس به چهار، و سپس به هشت و x مشتری خوشحال و راضی تبدیل نمایند. برنامه های ارجاعی مانند یک میکروب و ویروس می باشد که به جای اینکه شما را مریض نماید، به بدن شما سود و منفعت نمی رساند. شما می توانید به طور مثال برای خرید بعدی مشتریان خود، ۲۰ درصد تخفیف در نظر بگیرید. تا زمانی که شما برای بازگشت مجدد مشتریان انگیزه هایی را به آن ها ارائه دارید، بیشتر می توانید مشتریان را همراه تجارت خود نگاه دارید.

    روی تجربه کاربری تمرکز کنید

    تجربه کاربری در تجارت الکترونیک بسیار مهم و ضروری می باشد. ارائه سرویس به مشتریان می تواند باعث شکست یا موفقیت تجارت شما شود. مطمئنا شما نمی‌خواهید که مشتریان وارد وب سایت به نظر بسیار پیچیده و برای استفاده بسیار سخت، وارد شوند و بدون خرید کردن آن را ترک کنند. خیلی از این موارد مربوط به تجربه کاربری می باشد. اگر شما تجربه کاربری مشخص و بهتری را ارائه می دارید، جستجوی مشتریان را از زمان ورود به سایت تا پرداخت بسیار ساده و خشنود می سازید و به این ترتیب درآمد و فروش تجارت تان افزایش خواهد یافت.

    تجربه کاربری در عمل

    در طراحی سایت اصفهان بهبود دادن تجربه کاربری دقیقا چیزی است که CHESAPEAKE BAY CANDLE زمانی که در موسسه بازاریابی دیجیتالی فعالیت می کرد، انجام داد و وب سایت آن ها را با تمرکز بر تجربه کاربری تغییر داد. نه تنها آن ها به این ترتیب به انتظارات خود دست یافتند، بلکه فروش تجارت الکترونیکی خود را افزایش دادند و میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان آن ها ظرف دو ماه اول بعد از راه اندازی وب سایت، به طرز چشمگیری ارتقاء یافت.

    پرسشنامه ای را بعد از خرید مشتریان مهیا نمایید

    بسیار اهیمت دارد که بعد از صحبت کردن درباره تجربه کاربری، به این مورد بپردازیم، زیرا این دو در کنار یکدیگر عمل می کنند. چه کسی بهتر از فردی که به تازگی پرداختی در وب سایت شما انجام داده است، می تواند به شما بگوید چگونه می توانید سرویس های تان را بهبود دهید؟ آن ها می توانند به شما هر آنچه که دوست دارند و دوست ندارند و حتی تغییراتی که فکر می کنند می توانند تعاملات و معاملات موجود در سایت تان را بهبود دهند، می گویند. شما می توانید انگیزه هایی را برای آن ها مهیا کنید و احتمال خریدهای آینده را با ارائه تخفیف‌های به آن ها افزایش دهید. به من اعتماد کنید، این مورد واقعاً کمک کننده است.

    عوامل دعوت به عمل را نیز فراهم نمایید

    عوامل دعوت به عمل مواردی از جمله دکمه ها، لینک های متنی و یا هر چیزی می باشند که باعث می شود کاربر در برخی از بخش های سایت با اهداف مشخصی کلیک نماید. عوامل دعوت به عمل مواردی را برجسته می سازند و تفاوت میان افرادی که به محصول نگاه می‌کنند یا خرید می نمایند و کسانی که به جستجو در فروشگاه اینترنتی آنلاین می پردازند و در خبرنامه شما اشتراک می یابند را مشخص می نمایند.

    دکمه های رسانه اجتماعی می تواند باعث شود تا کاربران، شما و تجارت تان را در سیستم عامل های اجتماعی فالو کنند. دکمه های "اشتراک بیابید" اطمینان حاصل می کند که شما حضور متداوم و پایداری را در صندوق ورودی ایمیل آن ها در اختیار دارید.

    تحویل به موقع سفارشات مشتریان وب سایت تجارت تان.

    این مورد در انتهای این لیست قرار گرفته است، اما چیزی از ارزش‌های آن کم نمی شود. "زمان" بسیار گرانبها است و مردم همه چیز را همان لحظه می خواهند، نه فردا یا یک روز دیگر، همین حالا. مثالی در این زمینه بهتر از AMAZON نمی باشد که سیستم ارائه سفارشاتی را برای مشتریان فراهم می‌کند که سفارشات شان را در عرض ۳۰ دقیقه و یا حتی کمتر با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین تحویل می گیرند. تحقیقات نشان داده است که 9 عدد از هر 10 مشتری می گویند که ارسال رایگان سفارشات اولین انگیزه آن ها برای خرید کردن آنلاین می باشد و ۶۹ درصد تحویل یک روزه و ۶۸ درصد به بازگشت کالا و دریافت هزینه پرداخت شده و تعویض سفارشات اهمیت می دهند.

    نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

    ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هرسین 97 – 98
    تعداد بازدید از این مطلب: 262
    |
    امتیاز مطلب : NAN
    |
    تعداد امتیازدهندگان : 0
    |
    مجموع امتیاز : 0


    می توانید دیدگاه خود را بنویسید

    تعداد صفحات : 0



    عضو شوید


    نام کاربری :
    رمز عبور :

    فراموشی رمز عبور؟

    عضویت سریع

    براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود